Blogs

Welke blogs Volgt Rosan?

De blogs die  ik volg en mij dus erg interesseren en inspireren zijn onder andere:
Stylescrapbook , The Blonde Salad en The Fashion Squad. Deze blogs zijn fashion blogs.

Qua interieur blogs volg  ik VT Wonen en  Loavies. Loavies is een online shop die kleding en (mode) musthaves verkoopt, maar op hun Instagram account posten ze vaak foto’s over interieur inspiratie.

Al deze blogs volg ik op Instagram en op I Love Fashion News, hier kijk ik elke dag op en dat inspireert mij om mijn eigen stijl te vernieuwen!

foto stylescrapbook    the blonde salad   fashion squad

vt wonen1    vt wonen4   loavies3

Leave a Reply

