Blogs

Welke favoriete blogs volgt Kelcey?

Ik volg veel bloggers via Instagram, hier kijk ik elke dag op en zo kan ik veel inspiratie hier vandaan halen. Dit gaat vaak over fashion, maar ook beauty en lifestyle. De fashion blogs die ik erg leuk vind en ook volg zijn onder andere Negin-mirsalehi,  Sincerelyjules en Chiara Ferragni.

De manier van hun schrijven vind ik erg leuk en het is ook echt mijn stijl van kleding. Negin Mirsalehi post niet alleen fashion, maar ook beauty en dat spreek mij ook erg aan. Zij is uitgegroeid tot één van de bekendste bloggers! Op de blog van Sincerely Jules zie je ook dat zij veel reist en hier post ze dan ook allerlei foto’s op en ook waar zij haar inspiratie weer vandaan haalt. Chiara Ferragni is ook internationaal bekend!

Leave a Reply

