Afwezigheid eerste college Blogging

Op dinsdag 6 mei hadden wij onze eerste college over Blogging, onderdeel van het vak Interieurtrends. Bij dit vak moeten we voor verschillende docenten, verschillende opdrachten maken. Tijdens het eerste college kregen wij onze eerste opdrachten van mevrouw Koster, helaas hebben wij dit zelf moeten missen. Maar wij hebben het wel doorgenomen op Blackboard, zodat wij begrijpen waar het over gaat en wat wij moeten doen.

Ik, Rosan, was niet bij het eerste college aanwezig, omdat twee van mijn drie treinen vertraging hadden. Ik was dus wel onderweg om naar dit college te gaan, maar door deze vertragingen kwam ik twee uur later dan gepland in Enschede aan.

Ik, Kelcey, was niet bij het eerste college aanwezig, omdat ik 5 mei bevrijdingsfestival ging vieren met mijn vriendinnen. Wij hebben daar overnacht en daardoor kon ik de volgende dag 6 mei niet op tijd zijn bij het college.

We vonden het allebei erg jammer dat wij hierbij niet aanwezig konden zijn, omdat wij dit vak ontzettend leuk en interessant vinden. We hadden graag bij de opstart willen zijn, zodat we niks zouden missen van dit vak. Helaas is dit wel gebeurd…

Wij willen er voor zorgen dat wij vanaf nu geen les meer missen voor dit vak, omdat wij dit een belangrijk vak vinden en graag onze punten willen halen.

We willen graag hiervoor onze excuses aanbieden!

Leave a Reply

